Wedstrijd indienen en goedkeuren // Soumettre et approuver le match
Gepubliceerd op
Version française ci-dessous
Om de resultaten van elke speeldag correct en vlot te verwerken, is het cruciaal dat elke ploeg de procedure voor het indienen en goedkeuren van de wedstrijdbladen volgt. Hieronder leggen we de stappen duidelijk uit.
Stap 1: De thuisploeg geeft alles in en dient in
De spelers van de thuisploeg zijn verantwoordelijk voor het live ingeven van de wedstrijdgegevens. Dit omvat:
De scores van alle wedstrijden.
De eventuele wissels voor beide ploegen.
Nadat de laatste wedstrijd is afgelopen, moet de thuisploeg het digitale wedstrijdblad definitief indienen via de knop 'Wedstrijd indienen'.
DEADLINE voor de thuisploeg: Meteen na de laatste wedstrijd.
Stap 2: De bezoekers controleren en reageren
Zodra de thuisploeg de wedstrijd heeft ingediend, krijgt de kapitein (of bevoegde speler) van de bezoekende ploeg de taak om het ingevulde wedstrijdblad te controleren. U heeft twee opties:
Goedkeuren: Als alle scores en wissels correct zijn, kiest u voor 'Goedkeuren'. De uitslag is dan officieel en wordt verwerkt.
Betwisten: Als er een fout is, kiest u voor 'Betwisten'.
DEADLINE voor de bezoekers: Volgende dag om 20:00 uur.
Belangrijk: Indien de bezoekende ploeg niet reageert voor deze deadline, wordt de door de thuisploeg ingediende score automatisch goedgekeurd en als officieel beschouwd.
Deze procedure zorgt voor een correcte en snelle verwerking van de resultaten.
Afin de traiter les résultats de chaque journée de manière correcte et fluide, il est crucial que chaque équipe suive la procédure de soumission et d'approbation des feuilles de match. Nous expliquons clairement les étapes ci-dessous.
Étape 1 : L'équipe à domicile saisit tout et soumet
Les joueurs de l'équipe à domicile sont responsables de la saisie en direct des données du match. Cela inclut :
Les scores de tous les matchs.
Les changements de joueurs éventuels pour les deux équipes.
Une fois le dernier match terminé et toutes les données saisies, l'équipe à domicile doit soumettre définitivement la feuille de match numérique via le bouton 'Wedstrijd indienen'.
DATE LIMITE pour l'équipe à domicile : Immédiatement après le dernier match.
Étape 2 : L'équipe visiteuse contrôle et réagit
Dès que l'équipe à domicile a soumis le match, le capitaine (ou le joueur autorisé) de l'équipe visiteuse a la tâche de vérifier la feuille de match complétée. Vous avez deux options :
'Goedkeuren' (Approuver) : Si tous les scores et changements sont corrects, choisissez 'Goedkeuren'. Le résultat est alors officiel et sera traité.
'Betwisten' (Contester) : S'il y a une erreur, choisissez 'Betwisten'.
DATE LIMITE pour les visiteurs : Le lendemain à 20h00.
Important : Si l'équipe visiteuse ne réagit pas avant cette date limite, le score soumis par l'équipe à domicile sera automatiquement approuvé et considéré comme officiel.
Cette procédure garantit un traitement correct et rapide des résultats.